csütörtök, augusztus 8

LOKI'D

A helyzet az, hogy jelentkeztem egy novellaversenyre. Négy napom van, és semmi ötletem, de rajta vagyok az ügyön! Drukkoljatok. Hoztam egy olyat, hogy részlet a következő fejezetből (az eleje, tulajdonképpen, mert ennél többet nem tudtam írni személyes problémák miatt). Meg egy képáradat, ugyanis tegnap közzétették a Thor 2 zseniálisan jó trailerét. Szeretem a Marvelt! <3












És a kedvenc képeim:



Kétségtelenül az utolsó a legjobb.

*

 Kegyetlenül csókolt, vadul, mintha évek óta nem csókolózott volna. Egyik kezével a nyakamat tartotta, másikkal könyörtelenül húzott magához, ujjai finoman markolták a hajamat. A nyelve megpróbált bejutást nyerni, ám ezt az örömet eszem ágában sem volt megadni neki. Egyfajta büntetésül az előbbiért a számba harapott óvatosan, mégis, megremegtem az alsó ajkam finom csócsálásától.
 Vele ellentétben én nem élveztem annyira. Olyan volt, mint a lassú halál, ami előtt elszívsz egy füves cigit, és végigröhögöd az egészet, mert az életed már annyira szar, hogy nem érdekel a fájdalom.
 Belenyögött a csókba, csípőjét finoman az enyémnek dörgölve. A kezében rongybabaként mozgatott, marionett bábu voltam a számára, amit a kedve szerint táncoltathat.

3 megjegyzés:

  1. Imádtam,mint mindig. És nagy baj,ha én Loki-t,Zayn és Ian Somerhalder keverékként képzelem el?:o

    VálaszTörlés
  2. És megcsinálod,hogy kirakod a feliratkozást,hogy lássam az új részt mindig?:$

    VálaszTörlés
  3. Persze, kirakom ;) És nem hinném, hogy nagy baj... mindenki úgy képzeli el, ahogy akarja.

    VálaszTörlés